Dondurmalikahve 2lokummannesiii Kardeşim çok küçük yaşta başladı 2015 den beri içiyor çok fazla ilaç kullandı. Son iki ilaç bırakmaya yolunda yavaş yavaş. Aynısını yaşamazsın inşallah yan etkileri çok.
Dondurmalikahve 2lokummannesiii Çok ilaç kullandı değiştirdi bu iyi geldi sanırım panik atak vardı onda ama ilaç bi anda kesilmeyince içmeye devam ediyor. Doktoruna bırakmak istediğini söylemiş o da uygun görmüş ilaçları kesmek üzere.
2lokummannesiii Busranehirmila ben o sene başladım 1 sene kadar kullanıp kestim çünkü 2.ye hamileyim. Birden kestim.
Busranehirmila 2lokummannesiii anladım peki iyileşmenize yardımcı oldu mu bu süreç içerisinde? Pat diye bırakınca da baya etkiliyo diye duymuştum