2lokummannesiii Bugün itibari ile başladım kullanmaya. 10 ile başlayıp 20 ye yükselteceğim. Sanki kafam uyuşuyor gibi😂ama kaşıyınca his var kaslarımı sıkıyorum diye de öyle hissediyor olabilirim ama bilemedim. İyi geliyor mu anksiyeteye?
NotNilara 2lokummannesiii esim kullaniyor allah herkese biraz anksiyete vermis onu anksiyete olarak yaratmis o yuzden kullaniyor 😂😂😂
Dondurmalikahve 2lokummannesiii benim kardeşim çok kullandı 40 mgden 10 a düşürdü kırıp içiyor galiba.
-melistosdogdu 2lokummannesiii ben kullandım bende 8 ay falan yavaş yavaş azalta azalta bırakılan bir ilaç bende denge kaybı yapıyordu ve herşeyi bosvermistim o ilaçtan sonra birdaha eskisi kadar duygusal ve empatik olamadım kalıcı bir vurdumduymazlik yaptı bende
2lokummannesiii Anksiyete anında ölçtüğüm tansiyonum yüksek olduğu için sürekli tansiyonum yüksek gibi hissedip aşamadım
Nltka Eşim kullanıyordu valla çok iyi bir ilaç ama sakın zınk diye bırakmayın yine doktor kontrolünde bırakın . Eşim pamuk gibi olmuştu
2lokummannesiii Nltka yok bırakmam biliyorum canım sonuçlarını. Şu kaslarım salınsın midemi kasmayayım yeter. Kaygılarım yordu beni.
2lokummannesiii Küçüklüğümden beri kaygılı yapım var dönem dönem ilaç kullanıp bıraktım ama yine yenildim 🥺
Nltka 2lokummannesiii eşimden vardı kaygılar gece uyuyamıyorum . Çok iyi geldi gece uykuları düzene girdi sonra bırakırken zınk diye bıraktı elektrik çarpıyor gibi oluyorum diyordu ilacı öylece bıraktığı içinmiş ondan söyleyeyim dedim .
birportakalmeselesi 2lokummannesiii bende paxil kullanmaya başladım stres mideme vuruyordu yemek yiyemiyorum siz de demi aynı şikayet vardı aceba ?
2lokummannesiii birportakalmeselesi O da olmuştu ama benim midem kasılıyor her şeye stres olmaya başlamıştım
2lokummannesiii Dondurmalikahve 10 la başladım bugün bende. Bakalım mide kasılmam iyi durumda psikolojikte olabilir ilk günde fayda etmez ama işte😂
Dondurmalikahve 2lokummannesiii Kardeşim çok küçük yaşta başladı 2015 den beri içiyor çok fazla ilaç kullandı. Son iki ilaç bırakmaya yolunda yavaş yavaş. Aynısını yaşamazsın inşallah yan etkileri çok.
Dondurmalikahve 2lokummannesiii Çok ilaç kullandı değiştirdi bu iyi geldi sanırım panik atak vardı onda ama ilaç bi anda kesilmeyince içmeye devam ediyor. Doktoruna bırakmak istediğini söylemiş o da uygun görmüş ilaçları kesmek üzere.