Acemianne10 burjuvaanne et, balık, tavuk, köfte herşeyi onda yapıyorum sebze, kek ve börek de dahil ama hiç plastik kokusu almadık biz. Kestane ve mısır da yaptık mısır közde gibi oldu
Acemianne10 burjuvaanne rica ederim ne demek 😇 alacaksanız şimdiden hayırlı olsun güle güle kullanın afiyetle 🤗😇
bebeksibiriyim Noname21 hangisinin içi plastik 🤔 bendeki baya teflon tek bir plastik parçası yok içinde ben mi göremem acaba ızgara teli dshil teflon
bebeksibiriyim Noname21 hee kafama takıldı kurcaladım baya da bulamadım dedim bozmiyim aleti kdjdjd ya tabi değil hani plastik yok bendekinde teflon bitek anlamında dedimdii
Berfinernn burjuvaanne gerçekten tavuğu vs guzel yapıyo Ama patates kızartması gercekten kotu yagsız bi garip ve esıt pısmıyo yada fazla yanıyor sadece hazır kesılmıs dondurulmuş patatesler guzel oluyo o da saglıksız yanı bilemiyorum gerek varmı.
kendicocugunungelisimcisi ArdicEge merhaba keklerin sürelerini nasıl ayarlıyorsunuz? Bir de üründe sıcaklık ayarı otomatik var ama dakikayı elle ayarlatıyor ya onu neye göre yapacağım?
ArdicEge kendicocugunungelisimcisi hazır kek ayarı var direk onda pisiriyorum. Xiaomi kullanıyorsanız telefonunuza programını indirin bir cok seyin hazır ayarı var direk tuslayıp baslatabilirsiniz
kendicocugunungelisimcisi ArdicEge Philips kullanıyorum. Oradaki süre hemen hemen uygun oluyor mu keklerle? Bir de yoğurt mayalayan da varmış bu konu hakkında bilginiz var mı?
ArdicEge kendicocugunungelisimcisi inanın hic bilmiyorum phillipsi. Benimkinde direk yogurt mayalama ayarı var onda yapiyorum 🙏🏻 Youtube dan videolarını izleyin isterseniz🙈
Denizanasi92 Noname21 bende bu sebeple almaktan vazgeçtim. Bu konu bir kez daha açılmıştı da. Açıkçası ben sağlıklı olması için almak istiyordum.
Noname21 Denizanasi92 benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Bende saglikli olması için alacaktım. Ama acayip satılıyor o da ayrı konu