ArdicEge burjuvaanne ben 2 ay önce aldım. Sulu yemek bir kere yaptım izmir köfte, nefis oldu. Gecen gün cheesecake yaptım kıvamı müthis oldu. Neredeyse muffin yapiyorum ogluma ara ögünleri icin. Yani fırında ne yaparsam onu yapiyorum hemde daha kısa sürede ve cok pratik.
Noname21 burjuvaanne bende alacaktım ama içi plastik mis . Yüksek ısıda plastikte pişen yiyecek nasıl sağlıklı olab8lir
burjuvaanne Noname21 simdi siz dedikden sonra baktim 2 kisinin yorumu yemek plastik kokuyor 1 kiside videolu şikayet atmis aşiri duman oluyor diye anlamadim gitti 🤷🏻♀️
Denizanasi92 Noname21 bende bu sebeple almaktan vazgeçtim. Bu konu bir kez daha açılmıştı da. Açıkçası ben sağlıklı olması için almak istiyordum.
ArdicEge oznur23 bugun mesela kanat yaptım🙈 cheesecake yapiyorum bebegim icin meyve kurusu yapiyorum. Yogurdu bile airfryerda mayalıyorum. Her gün bebegime kuru meyveli kek yapiyorum 🙈 yani hergün 3-4 kez calısıyor hem bizim icin hem bebegim icin. İyi ki almısım yokken napiyodum bilmşyorum😅
bebeksibiriyim iremceren fırın sistemi gibi içeride sıcak hava dönüyor kendi yağıyla vs pişiyor ben kemikli tavuk yiyemezdim mangal haricinde artık yiyorum.gerçekten çok güzel pişiriyor
bebeksibiriyim burjuvaanne obur kocam almış topalak patates pişirip duracak diye😂ne yalan söyliyim bazen elim ayağım oluyor.kızartma yapacağım zaman biber patlıcan kabak aklına ne geliyosa yolla içine gitsin.keza et tavukbalık da aybı şekilde.ekmek bile yapıluyor.kendi uygulamasında çok güzel taarifleri var
burjuvaanne bebeksibiriyim digerlerini okumasam 🙈bak boyle okuyuncada insan alasi geliiiyor yahu 👏🏼😂😂
Acemianne10 burjuvaanne ben yaklaşık iki yıldır kullanıyorum elim ayağım oldu diyebilirim. Hem yağsız, sağlıklı hem de pratik. Tek kusuru bu ara çok fiyatı uçtu. Biz aldığımızda bu kadar revaçta olmadığı için daha uygundu. Ben kesinlikle öneriyorum alın aldırın derim 🌼
burjuvaanne Acemianne10 hemmm guzel bak bu hemde 2 yildir. Hic bazi yemeklerde plastik konusu falan almismiydiniz acaba?
Noname21 burjuvaanne yani bu kadar pahalı bir ürünün içinin plastik olması tam bir fiyasko. Benim cam takintim var hersey camdir genelde yiyecek içecek şeyleri. Tencerelerim celiktir. Bunu da az yağ ile pişiriyor diye alacaktım. Ama içinin plastik olması çok korkunç.
bebeksibiriyim Noname21 hangisinin içi plastik 🤔 bendeki baya teflon tek bir plastik parçası yok içinde ben mi göremem acaba ızgara teli dshil teflon
Acemianne10 burjuvaanne et, balık, tavuk, köfte herşeyi onda yapıyorum sebze, kek ve börek de dahil ama hiç plastik kokusu almadık biz. Kestane ve mısır da yaptık mısır közde gibi oldu
kendicocugunungelisimcisi ArdicEge merhaba keklerin sürelerini nasıl ayarlıyorsunuz? Bir de üründe sıcaklık ayarı otomatik var ama dakikayı elle ayarlatıyor ya onu neye göre yapacağım?
oznur23 ArdicEge mesela sulu köfteyi borcamda mı yaptınız yoksa kendinin ekstra parçalarını aldınız mı
ArdicEge oznur23 içine parcalarını aldım trendyoldan onları kullanıyorum. Ama ona uygun borcam varsa oda olur tabi