Banu- biz de bugün verdik kan çok da korktuk çünkü bebekten kan alma konusunda bebek hemşireleri daha profesyonel normal hemşireler pek yapamaz gibi geliyor Bi de stajyer doluydu ya onlardan biri alırsa dedik ama allahtan tecrübeli birine denk geldik bizim kızın da damarı yamukmuş biraz iğneyi çevirdi falan ama şükür sorunsuz aldı kanı bence hemen götürmeyin küçük falan ama artık alhılıyotlar herşeyi fobi gibi birşey oluşmasın bilinç altında