Merhabalar, kızımı 1 yaş kontrolüne götürdüm. Malum rutin kan testi alınacaktı. Bebeklerden zor kan alındığını bilerek gittim fakat gerçekten kızım da ben de çok zorlandık. İki hemşire almaya çalıştı ben tuttum damar bulunamadı, kan damla damla geldi derken kan ter içinde kaldık. Kan yeterli mi diye tam iki kez teste sokuldu ben aç bebekle birlikte uzunca bir süre bekledim. Yeterliymiş çıkabilirsiniz dediler. Akşam oldu laboratuvar arıyor ‘kan yeterli gelmedi, Demir ve folik asit değeri için yeniden kan vermeniz gerekli’. Çok kızdım ama yapacak bir şey yok. Her şey sonuçlandı ikisi kaldı. Kolu mosmor. İkinci kez hemen götürmek bana çok doğru gelmedi. Doktoruna hemen soramıyorum. Biraz iyileşmesini beklesem diye düşünüyorum kolunun. Fikrinizi merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler.