Tazeannecik bizde aynı durumu yaşadık daha pantolonu çıkarırken başlıyordu ama annem bir kere değiştirirken ağladıpı için aceleyle davranıyordu! Acele ederken de daha sert sildi poposunu tabi !!! Ben ondan rahatsız oldum! Bir daha müsade etmedim sakin sakin konuşa konuşa yaptım 2 3 bez değişiminden sonra daha rahatladı sakin bir ses tonuyla tumuşak hareketlerle deneyin derim! Banyo yaparkende aynı sorunu yaşadık ilk teyzem yıkadı üşümesin diye acele etti! Ve çok ağladı bir sonrakinde ben yıkadım ve baktımki hiç ağlamadı! Benim kızım aceleciliğe gelemiyor buna karar versin! Bu arada aceleci olmakla hızlı olmak farklı şeyler bende mıymıy yapmadım sonuçta!!! Buda aklınızda olsun.