Tazeannecik 9 günlük bebeğim var altını değiştirirken çok ağlıyor. Islak mendil soğuk geliyor ondan mı korkuyor diye pamuk aldık. Ilık suyla silmek için ama yok yıkıyor ortalığı. İyice uykuya dalmasını beklesem pişik olmasından korkuyorum. Bu durumu yaşayanlar siz neler yapıyorsunuz yada daha önce yaşamış olanlar ne kadar sürede geçti bu durum ?
deletedmom4842 Tazeannecik Annesi o kadar normal ki ağlaması çünkü daha günlük anne karnında böyle durumlar olmadığı için bebekleri de anlamak gerek ama alışacak merak etme
Gudigudi Tazeannecik bizimki de oyleydi biraz buyuyunce geciyor hatta hosuna gidiyor. Dis dunyaya guvenemediginden yaptigini dusunuyorum
Asli91 Tazeannecik benim kızımda ozamanlar çığlıkçığlığa ağlardı. 2 aylık şimdi altı açılınca susuyo😊 yeni doğduğu için bizim dünyamıza henüz yabancı. 1 ay olmadan düzeliyo.
Tazeannecik deletedmom4842 o çok ağlayınca karnıma ağrılar giriyor. Göbeğimiz de daha düşmedi onu acıtmaktan da korkuyorum. Biliyorum çok küçük ama insan yinede bi endişe ediyor 🙈
Duygual Benim bebeğim 53 günlük, hala altını alırken ağlıyor. İlk başta ben de ıslak mendil soğuk geliyor diye pamuk ve sıcak suyla silmeye başladım, hala da öyle siliyorum altını ama değişmedi. Altını değiştirirken sakinleşsin diye fön sesi açıyorum ya da yanına baksın diye zeka kartlarını koyuyorum, o şekilde dikkatini başka yöne çekmeye çalışıyorum.
Tazeannecik Duygual hadi ya bende hep geçer diyorum ama düşündüğümden daha uzun sürecek o zaman. Bazen emerken değiştirmeye çalışıyoruz oda zor oluyor eşim yapmıyor. Onada alışsın istemiyorum o işe başlayınca kim hem emdirip hem değiştirecek
Fnc Tazeannecik canim 40 indan sonra duzeldi benimki de oyleydi simdi pantolonunu giydirirken agliyor 😄
aysetunckilicfirat Bana doğumdan sonra hemşireler bebeklerin altlarının değiştirilmesinden ve kıyafetlerinin çıkarılmasından hoşlanmadıklarını, kendilerini o esnada güvende hissetmediklerini bu yüzden ağladıklarını, bu durumun normal olduğunu söylemişlerdi. Ben de şimdi altını değiştirirken ağlayinca emziğini verip, kulağına pışpışlıyorum sakinleşiyor.
Tazeannecik aysetunckilicfirat evet bende okudum ama benim kızım emzik almıyor ısrarla itiyor ağzından
Tazeannecik Gudigudi bende hep diyorum acaba doğumu bizim başlatmamız gerekti o gelmeye hazır değildi belki ondan mı oldu ki diyorum
Tazeannecik [bilinmeyen] bende arada emziriyorum. Altını sarıp kucağıma alıyorum sakinleşince giydiriyorum
aysetunckilicfirat Tazeannecik Ben de emzik tutmasın istiyordum ama emme refleksini tatmin etmek için emzik verin dedi doktoru, diğer türlü ya memede durmak istiyor sürekli yada elini emiyordu
Tazeannecik [bilinmeyen] bende uyurken değiştiriyorum karnını doyurup. Ama tam dalmamışsa basıyor çığlığı