Belki benim gibi olan olur diye yazmak istedim kendi sorumun altına cevabı
Bugün sabah marsaya gittik aile planlamasına neyse kağıt okuduk imza attık sonra bi odaya girdim bu arada babam orda çalışıyor ve hemşireler vs tanıdık çoğunlukla neyse oda küçücük ahır gibi herkes elinde spiral bekliyor odaya girmeden önce de bi kadın çıktı kötülendim çok zor oldu falan dedi onu dinlemeden falan atlattım neyse ki ama odadaki acayipti perdenin arkasında 4 5 kişi vardı herkes görüyor stajerler vardı galiba o kadar kalabalıkta takılıyor anladığım kadarıyla bide ben girmeden sordum hemşire mi doktor mu takacak diye bana hemşire dediler çok zorlanırsa doktor geliyormuş ama ne hikmetse hepsine doktor baktı perdenin arkasından bağırmalar gelmeye başladı kadının acı çektiği ortada yani bizde 3 kadın sıradayız başka bi kadın ultrasonda yatıyor içeri leş gibi kokuyor hadi hadi diyenler falan acayip bi ortam yani sonra bağırma kesildi kadın ben bu kadar beklemiyordum dayanamıyorum demeye başladı kadını azalıyorlar hadi in sıra var kalk artık diye diye ama kadın ağlıyor asla çıkan yok perdenin arkasında sadece sesler geliyor ben dayanamadım yapamam dedim ve çıktım işlemi iptal ettirdik orda insan gibi muamele yapılmıyor babam orda çalışıyor evet ama iğrenç bi hastane hizmet yönünden doğrusu neyse onu söylüyorum bi çok kez şahit oldum ben buna her neyse bende kafaya koydum tabi taktırim diye 2 çocuğumu doğurduğum hastaneye ve doktorumuza gittim kaç lira olduğu umrumda değildi devleti öyle gördüm ya metro hastanesinde ferat erol doktorum bin tl ve muayene ücreti verip hiç acele etmeden gayet normal bi şekilde takıldı doktor şimdi ağrı olacak sakin ol vs dediği için gayet acısız olduğunu düşünüyorum sonrasında 1 kaç saat daha ağrı oldu ilaç vermişti onu içtim ne ağrı ne bişey kaldı unuttum gittim bile bide özelde ne imza attım ne kağıt okudum devlet bunda bile sorumluluğu kabul etmiyor ve hamilelik olsa yada işlem sırasında ters bi durum olsa asla kabul etmiyor acı konusuna gelince illa ki ağrıyor adet olunca çekilen ağrı gibi ama aman aman olmadı bende doktor da gayet yavaş taktığı için işlem zorda olmadı bu kadar uzun yazdım benim gibi olanları düşündüğüm için çünkü ben acır mi sorduğum bile abuk sabuk yok yokk bişey yok ondan gibi cevaplar aldım bende biliyorum bişey yokta açıklayıcı cevap veren de yoktu sanki vazgeçirmeye çalışıyor gibi inşallah okuyanlara açıklayıcı olmuştur😊😊