Nurellllaaa bugün gittik biz de canım zaten 6. Ayında doktor demişti kan tahlili yapacağız diye 3 tüp kan aldılar idrar tahlili yapmadı dün de 9. Ay aşısı olduk kızamık sonra bir yaşında var 9. Aya geri çektiler demişti ebe sağlık ocağında o şekilde yaptırdık