Nurellllaaa Bebeğim 9 buçuk aylık devlet hastahanesine randevu aldım sanırım bu ayda kan idrar tahlili yapılıyormuş doğrumu devlette bu kontrolü yaptıran varmı
Irmakprensesinannesi Nurellllaaa ewey biz yaptırdık genel rutin kontrol yapılıyor ve bir tane kızamık aşısı var
123Asli Nurellllaaa evet yaptırdık 9 ayda yapılıyor değerlerine bakılıyor özel doktorumuz bakmıştı bizimde
Dondurmalikahve Nurellllaaa Tahlil yaptırın ben yaptırmıştım bişey yok ki zaten kan değerlerine bakılıyor iyi ki baktirmisim kan değeri hafif düşüktü.
Nurellllaaa Irmakprensesinannesi sağlık ocagı kızamık aşısına gerek görmedi öyle bi salgın şuan yok diye içim rahat etmedi açıkçası devlet hastahanesi yaparmı acaba birde 9. Ve 1 yaşında yapılıyomuş bu tahliller boşuna gitmekten korkuyorum 1 yaşında gel diyebilirmi acaba
Irmakprensesinannesi Nurellllaaa siz saglik ocağını sallamayın onlar hiç birzaman doğru bilgi vermiyorlar emin olun bir doktor edinin çocuk doktoru em doğru bilgiyi verecekti hem 9 aylıkken hem 1 yaşında bunun yapilmais gerekiyor sağlık bakanlığı kızamık aşısını 9 aya çekti arastirabilirisniz
Eminos Nurellllaaa dun sqglik ocağındaydım kan filan almadi aman yasina kadar da tekrar gitmeyizde herhalde kendi hemsiremiz izinliydi başkasi bakti 3 ayda 600 gram almis 4 cm de uzamis
Irmakprensesinannesi Nurellllaaa zatn rutin kontrollere götürmedi lazm bebginzi qslinda 7 ay 9 ay 10 ay 12 ayda kontrollerinin 10 ayda gidice z kızımın randevusu 6 haziran da mesela
Irmakprensesinannesi Eminos 3 ayda 600 gr az aslinda benim 2 ay da 900 gr aldı 5 cm uzadı öyle soyliyim siz sağlık ocağına güvenmeyin
Nurellllaaa Irmakprensesinannesi götürdüm tabiki 6. Aya kadar özele 6. Aydan sonra sağlık ocagına her ay sonuçta sadece kilo boy bakılıyor ücret ödemek istemedim açıkçası sağlık ocagı çok ilgisiz her ay ben yazıyorum gelişimini öğrenmek için gelmek istiyorum diye
Nurellllaaa Yoruldum yapmadı canım bize aşı özellikle yazdım 9. Ayda aşı varmış diye salgın yok gerek yok dedi anlamadım birde doktora soracagım bugun randevumuz
Irmakprensesinannesi Nurellllaaa sis 1 yasa kdr özel doktorumuza götürün onlar gerçekten daha iyi biliyor emin olun sağlık ocaklarına güvenmeyin kilo yu bile yanlış ölçüm yapabiliyorlar
Irmakprensesinannesi Nurellllaaa sorun ve yaptırın o sağlık ocağını sağlık bakanlığına şikayet edin özellikle o ebeyi sağlık ocağından bizi aradılar kızınız kızamık aşısı var gelin yaptım yada doktorunuza yaptırın diyr
Nurellllaaa Eminos maşallah doğum kilosunu bilmiyorum ama iyi gözüküyor 2780 doğduk 9 kiloyuz son aylarda yemek yediremiyorum sizde de bu sorun varmı
Irmakprensesinannesi Nurellllaaa ewet o sorun bndede var oyunla şaklabanlık la yedirmeye calisyrm 3 saat faln aç kalıyorum o zaman biraz iştahla yiyor 3 saat önce acikmiyor zatn
Eminos Nurellllaaa elhamdulillah istahi iyi 4300 dogdu hep iri devam etti az kilo almasi hareketi cok kanepede siraliyor sürünür ondan