ikikoalaanasi Biz özel hastanede yaptırdık oğlum 2 aylıkken, lokal anestezi ile yapıldı ve doktor bizi içeriye almadı. Yani kızınızın o ortamı görmesi imkansız sadece siz beklerken telaşlanmayın ki korkmasın ve kardeşi ağlarsa huzursuz olabilir yanınızda gelebilecek biri varsa kafeteryada beklesin bence daha iyi olur.