ikikoalaanasi benim oğlum 2 aylıkken sünnet oldu. Başta çok korktum bende giremem sandım. Lokal anestezi yapıldı çok rahat geçirdik. Hem ben hem de eşim yanındaydı eşim elinden tuttu ben videoya çektim hatta. Bebek hissetmediği, ağlamadığı için çok rahat geçiyor. Hatta doktoruna filan gülücük saçıyordu keyifli geçirdik. Yanında bulunmaktan korkma. Eşin de kızınla ilgilensin. Kızının görmesi iyi değil. Sonuçta bu bi operasyon ve kızın bunu görmek için çok küçük. Korkabilir, travma yaratabilir