Tulker_erm_34 Aisemzumram Yeni bir bez Türk malı bildiğim kadarıyla ama güzel memnunum şimdilik sadece int sipariş veriliyor kargo ücretsiz getiriyor. Kaç numara kullanıyorsun baya uyguna geliyor.
niloshkau Aisemzumram canım en iyisi prima. Ben de prima haricinde birçok bez kullandım hep taşırmıştı
AlyaDuru24 Aisemzumram Prima dene birde istersen baştan beri kullanıyorum ne taşma sorunu nede pişik hiç birşey olmadı çok memnunum😊
Tulker_erm_34 Aisemzumram 2 numara kullanıyorsan baya çok olur pakette istersen deneme paketleri de var aylık paket alımlarında bir paket ıslak mendil hediye gönderiyorlar bir sorun olunca yazınca arıyorlar aylık paket aldık biz 3 defa küçük bir sorun da yazdım 36'lı paket ücretsiz kargo ile kapımıza kadar getirdiler ve sizi dinliyorlar nazik ve kibar anlayışlılar yani ben çok memnun kaldım
Oyku123ss11 Bende sleepy kullaniyorum tasma olmuyo 5 aylik bebegim 3 numara kullaniyoruz cisini doldurur hep bez agir dolu dolu olr ama tasma olmadi kakasinida tasmiyo
Deletedmom_297 Aisemzumram prima premium suan indirimde alın ve kullanın çok memnun kalıcagınızdannnn eminim
Gyyildiz Son 3 aydır paddlers kullanıyorum prima premium care, sleepy denedim daha önce bir tek paddlersda sızdırma sorunu kesinlikle yaşamadım diğer iki markada defalarca başıma geldi.
DamlaKck Aisemzumram Premium care. Oğlum 5 aylık, yenidoğandan başladık şu anda 4 numara kullanıyoruz. Hiçbirinde sıkıntı yaşamadık.
Nisosunannesi Aisemzumram eğer hareketli bi bebekse aktif bebeği öneririm biz hem külot hem cırtcırtlısını kullanıyoruz
ZeynepNeva Nisosunannesi ben sleepyi hiç begenmedim hiç çekmiyor sıvıyı. Prima premium care tek geçerim. Dokusu da mukemmel ayrıca 👍🏻
Nisosunannesi ZeynepNeva bizde hiç beğenmedik rahat bile edemiyo kızım aşırı kalın premium care hiç kullanmadık aktif bebek kullanıyoruz bizde
CerenBulut Aisemzumram prima premium care kesinlikle sleepy kullanalım dedik hem pişik yaptı hemde tasma oldu prima da 8 saat değişmedi hiçbişey olmadı gece değişmiyoruz çünkü sızma bile yok 👏👏👏