Aisemzumram 2 numara kullanıyorsan baya çok olur pakette istersen deneme paketleri de var aylık paket alımlarında bir paket ıslak mendil hediye gönderiyorlar bir sorun olunca yazınca arıyorlar aylık paket aldık biz 3 defa küçük bir sorun da yazdım 36'lı paket ücretsiz kargo ile kapımıza kadar getirdiler ve sizi dinliyorlar nazik ve kibar anlayışlılar yani ben çok memnun kaldım