Mucizem_0809 otri bebe kullanıyorum ben hala 3 buçuk aylık olduk . çokta memnunuz. hepsi buradadan aliyorum 16 tl idi yanlış hatırlamıyorsam. 10 monodoz. ama hepsi burada gonderimli olsun. farklı firmaların gönderdiklerini bilmiyorum. aspirator yedek ucunuda ordan aliyorum. eczanede 2 kati fiyatlari. 5 er kutu falan aliyorum 1 ay falan gidiyor. serumdan daha steril tek kullanimliklar. en azından 6 aylik olana kadar.