Eminos Mucizem_0809 agzinla cekebilinen modelden al canim hepsi ayni zaten otribebe var o pahali oldugu icin star bebe diye baska bi urun onerdi eczacimiz onu aldik hepsi ayni yani anlayacagin
Sakura-chan Mucizem_0809 hiç boşuna alma solüsyon al . Serum fizyolojik yani. Onu bebeğinin burnuna sık bebişini yüz üstü yatır tepinsin o sırada içerideki şeyler kendiliğinden çıkıyor. Burnunu vakumlama hiç .
Eminos Mucizem_0809 bilmem hatirlamiyoeum once serum suyu sıkıyorsunuz sonra aspiratorle cekiyorsunuz
ahmetseliminannesi Bizde az once aldık otribebe 30 liraya hatta hediyeli ucu da var, 10 adet, denedim ama birsey çıkmadı acaba yapamadimmi bilemedim
Xoxox ahmetseliminannesi kuru parcacıklar cikmiyo bize dr sprey yazmisti once bunla nemlensin sonra cek dedi. Bi zararida yokmuş nefesinle cektigin aspratorlerde.
Ugggg ahmetseliminannesi ben hep öyle yaptım.ama bariz ortada çok akıntı varsa direk onu cekebilirsin bişey gelmediğine göre tıkalı sıkarsan hafifcede cekersen gelir
Buse_ Mucizem_0809 ağızdan çekmeli elle sıkmalı olana göre daha güzel çekiyor ama ucunun yumuşak olmasına dikkat etmenizi tavsiye ederim
Minikprenseees Burun aspiratörünü sık kullanmamaya dikkat edin. Serum fizyolojik onun da iğneyle çekileni var bu hastanede serum taktıkları poşet gibi bir şey var onun içinde 5 tl idi sanırım. Diğer tek kullanımlık olanlar hem pahalı. Aynısı çünkü. Çok da rahat oluyor. Her serum fizyolojik yaptıktan sonra aspiratörle çekmeyin içinde pislik vs görürseniz çekin burnuna zarar veriliyor
Ugggg ahmetseliminannesi bir kerede çekmeye çalışma zaten kesin durmayacaktir hafif hafif üç hamlede ceksen olan gelir gelmiyorsa kuru tikanikliktir geçmiş olsun