Asel1naz2 kusması size göre normalmi sizce önemli olan o? Herzamanki gibi kusuyorsa sorun olmaz bence hem epey bşr zaman geçmiş. Bize doktor uyutma fln da demedi ben müşahede de kızımla kalırken normal bir şekilde uyuttum 4 saat içinde bir değişiklik olmadığı için gönderdi ve önemli olan ilk 24 saat demişti. 24 saat içinde anormal bir durum sezerseniz getirin demişti. Bence kusması herzamanki gibiyse bir sorun olacağını düşünmüyorum