Familyboy Asel1naz2 2 saat uyutmayın kesinlikle canım bu çok önemli kusması oluyormu ona bakın bide ama asla 2 saat bekleyin uyutmayin
balkizannesiiiii Asel1naz2 genelde fışkırır tarzda kusmasi korkutuyor ama siz yinede goturun belli olmaz her cocukta degisebiliyor kusma tarzi insallah bisey yoktur gözlerinde kayma varmi onu takip edin
Asel1naz2 esrayaren oyuzdn tereddüt ediyorum emin olamadım götürmüştüm doktor a ama kusma nasıl önemli bilemedim .mama veriyorum ara ara kusuyor mamadan sonra
Noname21 Asel1naz2 beyin travması olduğunu gösteriyor fışkırır tarzı kusma az yada çok farketmez. Siz bebeğinizi bilirsiniz normalden fazla uyuma hareketlerinde değişiklik. Birde 4 5 saat uyutmamak gerekiyor ama diz zaten doktora gitmissiniz gerekeni söylemiştir
esrayaren Asel1naz2 götürmüşseniz sorun yoktur ben yeni düştü sandım hareketleri falan normalse takip edin o zaman aşırı bir kusması olursa yine götürürsünüz
Asel1naz2 balkizannesiiiii başka bir şey yok kusma var ara ara. Bide huysuz uyumuyo 7 aylık bilmiyorum neden
Sedanindenizi Asel1naz2 Gecmis olsun bilinci nasil? Takip edebiliyor mu gozleri test ettiniz mi? En az iki saat uyutmayin , komple soyun vucunda sislik , morluk var mi bakin , neşesi nasil takip edin , kafasini vurdu mu ve bence kusma varsa gidin acile
TlhErva65 Asel1naz2 bence götürün acile gözlerde kayma varmi baş dönmesi kisma önemli götürün Allah korusun
Tugce3493 Asel1naz2 oglumda dustu doktor boyunun bır bucuk katı yukseklıgınden duserse panikle demıstı bırde kafa ustu duserse yoksa gozunun onunde tut sakin kal davranıslarını gozlemle dedi.
TlhErva65 Asel1naz2 çok geçmiş olsun insan bilemez Allah korusun birşey olsa çok zor yinede götürün Allah şifa versin inşallah