Familyboy Elmer üzerinde son kullanma tarihi yazar bakın geçtiyse tarih atın asla vermeyin geçmediyse verin
Sdmte TheBaby ya kızlar bugün oğlum sünnet olcal 4 ay önce aldım calpol doktor da yanınızda ilaçla gelin dedi. Yenisini alayım mı benim de klım karıştı konu açıldıktan sonra. Ben erzak dolabında saklıyorum
Neslihanbew Elmer uyarısı var üstünde buzdolabına konmaz diye ben açıldıktan sonra balkonda bekletiyorum 1 ay ihtiyaç olursa kullanıyorum 1 ayı geçerde hep çöpe atarım
sarilokumumm Elmer bana ebe ve doktor açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketilmezse at demişti mecbur atıyorum kullanırsam