Merhaba güzel anneler benim dolapta ay önce açılmış calpol vardı bebeğim diş ağrısı çekiyor diye bir cay kasığı verdim sonra kalanı ağzıma koyayım dedim ama acı bir tat vardı bozulmuş mudur yoksa tadı biraz acılık mı birde çikolatanın üstüne yedim diye öyle gelmiş olabilir mi ay çok korkuyorum