morjaguar
Gerçekten yoruldum ben de.
Umudum zaten bitti çoktan. Artık kabullendim de..
Bugun ise giderken simit alayim dedim. Bayadir da almiyordum. Normalde simitçi onunde park edecek yer olmaz. Bombostu otopark. “Allah Allah niye kimse yok ki yaa” dedim. Geçen sene 2,75e aldigim şeye bugün 8,5 tl verince neden kimse olmadığını anladim :) hic şaşırmadım ama.. Dedim ya, kabullendim. 20 tl da dese sasirmazdim