alptoyyy Dört market gezdim çay yok birinde olduğu halde satışı yokmuş yarın açılıyormuş satış 70 TL olmuş böyle işin taaa….
nutellayiyensincap alptoyyy normal olan bu değil mi ya🧐😂 öyle bir hale geldik ki valla hile hurda arsızlık hırsızlık yapılınca bile doğrusu buymuş da biz yanlış beklenti içindeymişiz gibi hissediyorum🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
havvagulaktas Bugun gördüm bende şokta ramazanda cay getirmişlerdi ya pahalanacak diye bizim bi komşu 15 pakete yakın aldı Allah sonumuzu hayr etsin zam gelmeyen hiç birsey yok
3melek_annesiii alptoyyy bunlar daha iyi günlerimiz daha birçok.seye zam gelecek hersey tekrar 2 kati olucak Allah sonumuzu hayır etsin…. Ben de geçen hafta 80 TL aldım bezi aynı marketten eşim almak için gittiğinde beni aradı bez 150 TL olmuş die şaka gibi hatta biz telefondayken adama geçen hafta 80 TL idi şuan nasil 150 die sorduğunda kalan mallari ucuza satıp bitirdik bu bezler yeni yanıtını aldı 🤷♀️
Familyboy 3melek_annesiii bezler zaten maşallahı var şu zamanda çocuk sahibi olmak bile bütçen iyiyse olması gereken hale geldi
deniz_063 3melek_annesiii kız ben civilden prima almıştım 44 tlye dün baktım 150 tl şok oldum 28 tane var içinde şeffaf pakette olanlar varya😂 napcaz bilmiyorum ya kıt kanaat
simiyyy pandemibebegi BAL_EVLAT16 atıyorum 10 liraya alıp 20 liraya satmak zorunda olduğu çay 50 liraya çıktıysa adam babasının hayrına çay mı dağıtsın
morjaguar alptoyyy çaya %43 zam gelmiş, bugün 10 TL’ye aldığı malı yarın 14,3 TL’ye alacak. aradaki farkı cebinden mı verecek satıcı? bunun adı fırsatçılık değil bunun adını burada söylersem kesin hapis yatarım
begonvilkokusu morjaguar yalnız eski fiyattan aldıkları çayları zamlı fiyattan satmak için çayları saklıyolar ona ne diyeceksiniz?
otose_san alptoyyy geçen haftaya kadar marketlerin kendi sütlerini bulamadık, 2 güne kadar aynı şekilde yoğurt yoktu. A 101, BİM, ŞOK, Migros hepsi aynı
Woody alptoyyy fırsatçılık olmadigini anlatmaya çalışırdim ama yoruldum acikcasi. Market sektörü zaten kar marji yüksek olan bir sektör değil. Adamlar yenisini nasil alacağını dusunuyor. Neticede siz marketten alinca, o da toptancidan alacak. Ayrıca gübre vs bu haldeyken bırakın cayi ekmek alamayacagiz.