MSamet ondabundasundadir benim oğlum 17 aylık siraliyir tutunarak kalkıyor desteksiz bir kaç saniye duruyir hadi yürü yürü diyorum bı kaç adım atıp kucağıma atıyor kendini😑
Domino ondabundasundadir çok çok normal bir süreç üzerine çok düşmeyin bu sefer korkar hiç yürümez. Yürüyecek düşecek kalkacak
babyackgz ondabundasundadir 15 aylık benim kızımda yaklaşık bir aydır sizinki gibi adım atıyor sonra oturuyor tam anlamıyla yürümeye başlamadı üstüne çok düşüyoruz bizde acaba ondan mı kendisi de biraz korkak düşecek diye korkuyor
ondabundasundadir birbebekbirannee hepsi farklı işte bakalım bizimki ne zaman yürüyecek tam anlamıyla
Familyboy ondabundasundadir her bebeğin ilk farklıdır kimsenin bebeğiyle kıyas yapmayın daha 11 aylık çok küçük yürür illa merak etme benim oğlum yaşına girince yürüdü mesela
ondabundasundadir Familyboy yok kıyas yapmıyorum. Bilmediğim için soruyorum çevremde adım atan bebekler direkt yürüdü o nedenle sordum gelişimsel bir problem olmasın diye. Adım atmaya gücü vardır ama ayakta kalamıyordur kasları mı zayıf falan türlü türlü şey geldi aklıma 🥲
Familyboy ondabundasundadir yok gelmesin canım sürekli atın yere kendi kendine uğraşsın dursun surekli o zaman daha çabuk yürür siz asla baskı yapmayın ama o zamanla çözüyor herşeyi