Merhabalar. Bebeğim 11 aylık sayılır. Bir iki haftadır falan 10 adım atıyor sonra toto üstü oturuyor. Çevremde adım atan bebekler direkt yürümeye başlıyor gibi sanki. Cesaretlendirmek için her şeyi yapıyoruz ama bilemedim bir sorun değildir dimi? Ben mi yanlış biliyorum normal bir süreç mi ilk annelik tecrübem, aydınlatırsanız sevinirim.