elabebegim1 Hametan kullandık biraz biraz iyi gelmeye başladı yarın sudocream almayı düşünüyorum bakalım kızarıklık gitt biraz ama felaket olmuştu pişiğiii
CizerBirAnne Benim kızımda hep kızarıyordu malesef. Kantaron yağı bile fayda etmedi. Iva natura diye temiz içerikli bir markanın pişik kremini aldım, ertesi güne bir şey kalmadı, ebebeklerde satıyorlar bir bakın derim.
Eksilimon elabebegim1 her bez alırken pişik kremi sürmeyin popoyu yıkayıp havalandırın sık değiştirin pişik olmaz iki üç bez sonrası krem sürün sudokrem mustela iyidir.