elabebegim1 Arkadaşlar bebeğim 15 günlük ve çok pişik olmuş sanırım bezinin markasını değiştirdik ondan oldu.. bildiğiniz işe yarayan pişik kremi var mııı
poyrazveannesi elabebegim1 biz Bepanthol kullandik pek fayda etmedi hala kızarık kaliyordu sudocrem en iyisi bir kere sürdüm kızarıklık kalmadı
Aseeellll Sudocremde çok etkili ama ondan daha etkili olan zeytinyağı var. Zeytinyağı sürün derim bir gecede pişiğini alıyor.
Dnzozge elabebegim1 benim bebeğimde kesinlikle penetan diye alman markası pişik kremini öneriyorum benim bebeğim cildi cok hassas doktorumuz önerdi bize.
Alasivar elabebegim1 bizde hametan ve canestenle iyileştirdik. Islak pamuk ile siliyorsanız ondanda olabilir kuru bırakmak lazım zeytinyağı ile silin
Semra1111 elabebegim1 kesinlikle mustela cnm benim ki de 21 günlük hergün kullanıyorum çok iyi geliyor
Prensannesiyimm elabebegim1 Bizim Bepanthol den başkası kurtarmıyor ne kullandiysam fayda etmedi sadece Bepanthol yaradı
BeyzaN77 elabebegim1 sudocrem al canm direk küçüğünü bile alsan yeter çok bereketli bı krem küçück alınca yetyor ayrıca zeytinyağı da surebilirsn
drn5410 elabebegim1 bezi değişin öncelikle.. Ve hametan öneririm çok kısa sürede tedavi ediyor Allahın izniyle