Anneebebis12 Ben aylardır öyleyim hapsirk bir yandan burun akıntısı bir yandan akıntı bitince tıkanıklık başlıyor geceleri uyuyamıyorum artık. Dün zyretec alerji hapı aldım içtim hiç bir işe yaramadı bugün mal gibiyim yan etki mi yaptı artık bilmiyorum
41umay Anneebebis12 valla mahvoldum yaa süründürüyor resmen günlerdir ilaçta almadım kaç gündür iyice ilerledi siz emziriyor musunuz
Deletedmom_22 oksitosin öyle yazıyor her yerde , ama içiliyor onun bir zararı yok. Doktorlar içebilirsiniz diyorlar
41umay oksitosin bende baktım süte çok az geçtiği için kullanılabilir yazıyordu içtim zaten valla başka çarem kalmadı hastaneye gittim acile sordum doktorda senin kararın dedi çok kötüysen içebilirsin dedi bende içtim
oksitosin 41umay bişey olmaz insallah sifa olsun. Ben de aynı durumdayım bu arada 😬 çkk aşırı hapşırma yok ama baya kaşınıyor burnum sürekli akıyor damaklarım bile kaşınıyor emziriyorum ama mecbur burun spreyi sıktım
41umay oksitosin ben fenayım yaa hergün kızımı fırsat buldukça parka çıkarıyorum hava alsın diye ama olan bana oldu tam alerji olma havası valla