Milkshake Ruzz-Batu bende öyle takıyorum tek taşla beştaş takan ar foto paylaşabilir mi nasıl duruyor uyumlu u diye yoksa ben kiler de mi sıkıntı yan yana durmuyor gibi
biryazmasali Milkshake ben şimdi evdeyim diye takmıyorum ama ben hem beştaşıda tektaşıda ikisinde takıyorum hatta öyle daha çok seviyorum
1Mother1Boy Milkshake 😂😂Hemen açıklıyorum. alyans takmasaydim 5 taş tercih ederdim ama alyans ve tek taş tercih ediyorum. Daha zarif duruyor.
bjkbb Milkshake bence tektas. Bestasim var bir seneden fazladır takmıyorum düğün nişan dışında tabi. Cünkü hiç rahat edemiyorum hele çocuklu olunca çok rahatsız geliyo bana artık
aksam_ Milkshake bir tektaş pırlantam ve alyansım var. Beştaşı oldum olası sevmedim. Günlük hayatta alyans takıyorum. Tektaşı da gezmeye vs gittiğimizde takıyorum.