Elifyor bizde 11 felan oldu. Günde 1 kere belki kaçırıyor. Oda mutfaktayken felan. Yanıma geliyor yaptım diye 😅. Bazen genelde alıştı gibi söylüyor. Ben lazımlığa alıştırdım. İlk 2.gün tuvalete hay hay beze bay bay alıştırma konuşma çizgi filmden felan gördü. Sonra her yaptığında beraber bay bay çişş diyoruz. Bunu sevdi. Ben dışarı işini halledemedim daha. Bugün bir markete gidip geldik kaza olmadı şükür.