Divayorgun Sefaserpil ben alıyorum kollarımı kıllı kıllı hiç sevmem🤣 aldıkçada azaldı baya seyrek çıkıyor
Deletedmom_9857 Sefaserpil Benim çok fazla yok ondan gerek duymuyorum ama bir arkadaşım alıyordu çıkarken batık şekilde geliyordu o daha rahatsız edici bence sizi rahatsız etmiyorsa almayın bence 🙂
Meraklimama Sefaserpil kollarımı almadım iki kere aldım ondada siyah nokta oldu tüyler uzatınca geçti 😁
Zhnce Sefaserpil 10 sene önce almaya baslamistim tabi kuaförde 10 dkda aldiriyordum Sonradan lazer yaptırdım
UraSsmom Sefaserpil Ben hiç almamıştım sonra uğraşması daha zor çünkü. Çok da kıllıydı valla rahatsız oluyordum lazer yaptırdım en güzeli. Lazer imkanı varsa yaptırın yoksa bulaşmayın 😁
otose_san Sefaserpil epilasyon aleti ile aldım ben, bacağa nazaran daha geç uzuyor ana can yakıyor daha fazla
AnnaKurt Anadan doğma haliyle duruyor 😂😂😂 Allahtan kol bacakta çıkmıyor benim. Bir de onlar dahil olurdu masrafa😂
denizyildizi__ Sefaserpil epilasyonla almayın . Ben lise yıllarında aldım kara Kara felaket çıkıyor. Şuan kuaföre aldırıyorum , öyle köklerini seyrelttim
stella Sefaserpil ben 3 kere falan anca almışımdır. Yılda 1 kere alsam yetiyor zaten kışın uzun kolludan görünmüyor
VERA19 Sefaserpil Kışın almıyorum,yarım kol mevsimi açılınca alıyorum düzenli olarak. Arttığını veya azaldığını görmedim sabit kaldı aynı kıllar😅