Nazlican Sefaserpil Eğer aşırı rahatsız edici düzeyde değilse ellemeyin ama öyleyse ağdayla alın en azından ki jilet ya da tüy dökücü daha kötü yapmasın
Sefaserpil Nazlican sarışınım az duzeyyde yani senelerdir aynı alsam bile epilasyon alet ile denicektim
otose_san Sefaserpil epilasyon aleti ile aldım ben, bacağa nazaran daha geç uzuyor ana can yakıyor daha fazla
denizyildizi__ Sefaserpil epilasyonla almayın . Ben lise yıllarında aldım kara Kara felaket çıkıyor. Şuan kuaföre aldırıyorum , öyle köklerini seyrelttim
Sifakusu Bekarken aldım bi kaç da kendi evdeki aletimle epilasyon yaptım. Eski haliyle asla duramazdım şuan 3 yıldır hiç almıyorum. Seyrek normal bi tüylü kol. Gayet normal geliyor bana. Alıcaksanız muhakkak epilasyon yapın yoksa çok kötü oluyor
Cemileozdemir Sefaserpil ben hayatımda sadece bi defa aldım ve bidaha almadım 2 sene oldu alalı. Eskisi gibi şuanda zaten kapalı olduğum içinde sorun etmiyorum sahsen
Mircet Sefaserpil anca bi düğün falan olursa alırım ama öyle çoğalma falan olmadı şimdi lazer aldım bakalım emzirme işi bitsin onlarada başlıycam 😂
Mbebeh Sefaserpil hep ağda yaptirirdim koluma da artık hepsinden kurtuldum şükürler olsun 🤩 Bu arada ağda çoğaltmaz aldırmak istiyorsan çekinme canım
Noname21 Sefaserpil lazere giderken aldim hep İnce cikoyor şimdi ama lumea alacağım o zaman yine almaya baslarim
Eylulllllll Sefaserpil lazer … tek çaresi. Sarartıcı vs de kullandım . Yok . Daha çok dikkat cekiyor . Meslek hayatıma başladığımda evlenmeden yaptığım kendime en iyi yatırım ..tüm vücut.. kaymak gibi oluyor