tugcedefnehsyn yani bebekler doğduklarından itibaren aynı acıktıklarını uykularının geldiğini belli ettikleri gibi tuvaletlerinin geldiğini de belli ediyorlar. Zaten hatırlarsanız ilk başlarda hiç beze yapmazlar hep bezi açınca yapıyorlar. Çünkü bezlenme 30-40 yıllık bir olay öncesinde bütün bebekler doğar doğmaz tuvalete alıştırılıyormuş. Evrensel tuvalet saatleri vardır. Mesela sabah kalkınca önce tuvalete gideriz ya da yemek yerken insanın bağırsakları daha çabuk çalışır. O yüzden her uykudan uyandığından her yemekten sonra ufak bi leğenimiz var ona tutuyorum. Ve mesela kaka yaparken ee ee ee diyr ses çıkarıyorum. Bebeğim şuan kakası geldiğinde bana o sesi çıkarıyor. Bez olarak da yıkanabilir bez kullanıyorum. Sık sık değiştirmek gerekiyor çünkü ıslaklığı hazır bez gibi kaybolmuyor. Genelde çişini de tutuyor ama açınca leğene ya da tuvalete yapıyor.