Arkadaşlar kızım daha 5aylık sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyo 2aylıktı ilk olduğunda iğne yedi düzeldi şimdi yine oldu 10gün antibiyotik kullandık kültür verdik yine üreme olmuş temizliğine o kadar çok dikkat ediyorum neden tekrarlıyor anlamıyorum çok canım sıkılıyor artık kendisinde bir rahatsızlık yok aslında ama bilmiyorum kakadan mı oluyor acaba yapar yapmaz değiştiriyorum ama yinede o bölgeye değmiş oluyor şaşırdım kaldım napcağımı