Pirayeada Alman malı olması içinde bisürü zararlı madde olmayacağı anlamına gelmiyor. 2 sene böyle bir ürünü kullanması övülünelecek bişey değil aksine üzülmelisiniz. Asla çocuğuma zarar vereceğini bildiğim bişeyi kullanmam ha 2 ha 20 sene sonra sonuçta ZARARLI