Suradevelioglu 3 yaş altı sadece bez bölgesine kullanabilir yazıyor üstünde ama ben vücudunu nemlendirmek için aldım , eczacı kullanabilirsin dedi ama size sormak istedim killanan varmı bebeğim 4 aylık
Eylulllllll Suradevelioglu bu kremden ben de aldım ama kullanmıyorum . Güvenemeidmm. Mustela ya devam ediyoruz, Nivea işe nemlendiriyorum ⭐️
Kalimbanne Suradevelioglu sudokrem pişik kremi var bizde ama nemlendirmiyor kurutuyor o yüzden poposunda kullanıyorum sadece aynı kremden mi bahsediyoruz acaba
Nazlican Suradevelioglu Bende popo kısmına kullanmaya almıştım Boyun bölgesi pişik olmuştu oraya denedim etki etmedi Popoda da bi iki kez kullandım ama kızarıklığı vs orada da geçirmediyince bıraktım Bebe yağı kullanıyorum ben vucudunu nemlendirmeye bence sende losyon ya da yağ dene çünkü bu zaten kolay eriyen bi krem değil Ben baya suyla da yıkasam anca zor çıkıyordu
Sahrabalam Suradevelioglu bez bölgesi için kullanıyorum vücut için olacağını sanmıyorum ya kalın yağlı bir yapısı var gözenek vs tıkar Popoya da çok ince tabaka sürerim vücut için mustela stela topia var onu alın çok memnunum ben
Suradevelioglu Kalimbanne bebek bakım kremi yazıyor üstünde valla pişik falan yazmıyor bilmiyorum ki ,ben eczacıya sordum.nemlendirmek için diye bunu verdi
Kalimbanne Suradevelioglu içeriği değişmiştir belki… Bilemedim nemlendirmek için mustelanin steletopia kremini kullanıyoruz çok memnunuz. Oğlum atopik cilde sahip. Bu bitince mustelaya şans vermenizi öneririm özellikle steletopia 🌸
atlasinannesi2 canım böyle bi araştırma yapan yer var bende almıştım ama bunu görünce kullanmadım hiç çok zararlıymış
Suradevelioglu atlasinannesi2 şu an araştırmadan aldığım için pişman oldum ya . Ay ne bileyim herkes bunu kullanıyormuş diye söylediler bende aldım ya
Pirayeada atlasinannesi2 kız kardeşim 2 yaşına kadar kullandı çok şükür bişey olmadı. Bende kullanıyorum pişik için alman mali krem
Suradevelioglu Kalimbanne çok teşekkür ederim keske önce burada sorup öyle alsaydım , aldım açtım bile malesef 🥺 iade de edemem 🤦
hemsirebianneee Suradevelioglu sudokrem çinko bazlı bir pişik kremi. Pişiği erken iyileştirir nemlendirmek için kullanılmaz. Çinkoyu emer hep vücudu. Bepanthol kullanın.
Suradevelioglu hemsirebianneee ay peki neden bu manyak eczacı bunu verdi madem bana ya ne yapayım şimdi ben bu kremi ya valla sinirlendim ya
hemsirebianneee Suradevelioglu pahalı bir krem muhtemeln o yuzden. Siz bepanthol kullanın hem pişiğine hem vücuduna.
Suradevelioglu hemsirebianneee pişik için Bepanthol kullanıyorum zaten de nemlendirici olarak kullanmak hiç aklıma gelmedi 🙄
Suradevelioglu Sahrabalam ay napayım artık süs niyetine duracak evde valla ya . Eczacı önerdi tüm vücuda kullanabilirsin diye ne bileyim bende aldim
Denizanasi92 Pirayeada canım böyle şeyler 2 senede bişey yapmaz zaten Allah korusun kansrojen yazıyor şuan kullandığımız yaptığımız şeyler ilerki yaşamını etkiliyor
atlasinannesi2 Pirayeada Alman malı olması içinde bisürü zararlı madde olmayacağı anlamına gelmiyor. 2 sene böyle bir ürünü kullanması övülünelecek bişey değil aksine üzülmelisiniz. Asla çocuğuma zarar vereceğini bildiğim bişeyi kullanmam ha 2 ha 20 sene sonra sonuçta ZARARLI