-Deniz_ eşim doktor hastanede çalıştığı 10 hekim de istifa etti ve inanın kadın doğuma 15 gündür sıra bekliyorum çünkü tek doktor var o kadar kalabalıkki mhrs de randvu açılmıyor gece 4 5 arası girip alıyorum siz de öyle yapın sabaha karşı genelde randvu çıkıyor🤷🏻♀️