Zhnce yenileme degil aslında bence doktorların protestosu. Günlük hasta sayısı en son haklarında söylenen sözler sonrası onlarda kendince çözüm buldular. Yani filler tepişir çimler ezilir olan biz vatandaşa oluyor. Ayın 27 sine randevu aldiydım o günde grevleri var 2 gün hasta bakmayacaklar gitsem bile boşa gidicem. Bir kere randevulu gitmistim hic bir odada doktor yok farkli odaya giriyorum, ultrason icin yukari gönderiyor yukarisi almiyor iki cocukla hastaneye gitmem bile olayken baska gün tekrar gel diyorlar.