Burcuburcugunaydin 3aylik kizima da doktor bu teshisi koyfu verdigi krem kortixon icerdigi icin. Az kullanmak istedim zaten ayni gun icinde geciriyo sonra yine cikiyo ama evde dermabel isimli krem vardi perspekrifini okudum kizariklik bez alti kizarikligi kasinti gibi sorunlar ivin kortixonda icermiyofu once nemlendirdim 10dk sonra az ondan surdum cok fark etti aksam ustu tekrar surdum ertesi gune hicbisey kalmadi kiximin yuxunde buyukce bi egzema olusmustu simdi sadece o bolgeyi nemli tutuyorum ve fark ettim ki vucut isisi yukselince egzemasi nuksediyo daha kizariyo buna da dikkat et gecmis olsun simdiden okudum icerigi kotu degil kremin 2 kere de bitti