161121 aynı süreçten geçiyoruz ilk bir doktor kuruluk dedi vazelin sür dedi ve tüm vücuta yayıldı 😤sonra kendi doktorumuz egzama dedi kortizonu az krem verdi sadece 3 gün kullanabilirsin dedi ama geçmedi. Geçen hafta acile gittik bıoderma atoderm krem yazdı başka doktor bugün ikinci gün sürüyorum ve hemen farketti. Eczaneden alın hergün sürün her banyodan sonra sürün nemli kalsın teni. Ben mustela şampuan kullanıyorum ama bırakıcam muhtemelen ondan oldu bu ara aşırı şikayet var hatta biri yazmıştı göze zararlıymış körlüğü bile sebep olabilirmiş falan okuyunca çok şaşırdım 😒