Deletedmom_3 hep şey derler ya, bebekleriniz büyüyünce yaşadıklarınızı unutursunuz diye. belki onlar büyüyünce geçirdiğimiz zor günleri unuturuz. ben de çok isterim bebeğimin bir kardeşi olsun. çok haklısınız kardeş çok başka bir şey. abim 41 yaşında ve gün içinde hep w.app’tan yazışırız, bağlıyızdır birbirimize. inşallah sizin de gönlünüze göre olur🌸🙏