Deletedmom_3 Bir kız, bir erkek değil ama kızım 7 yaşlarındayken bir kardeş düşünebiliriz. Şuan kızım 2 yaşında ve iş, ev, çocuk anca yetiyorum. Biraz tek çocuklu durmak istiyorum. Kızım doğduğunda evliliğimizin çocuğa adapte olması uzun sürdü, şuan Elhamdülillah iyiyiz bunun tadını çıkarmak istiyorum. Biz 2 kız kardeşiz aramızda 4 yaş var. Kardeşimde evli. Kardeşimi çok seviyorum fakat evlendikten sonra ikimizin de önceliği kurduğumuz aile oldu. Demem o ki yaş farkı çok olsa da az da olsa yetişkinlikte dönemi çocuklukla aynı olmayacak. Hem yaş farkı zaten kapanıyor hem de öncelikler değişiyor.