Deletedmom_78
Ay olarak küçük ve göz önünden uzun süre görmediği bir şeyi kayboldu diye algılıyorlar. (Nesne sürekliliği diyoruz biz ona)
Normal bu tepkiyi vermesi? Korkma.
Bu gibi durumlar da resim bulundurmak çok iyi sürekli bir gö asılanılı ile orada durması.
Şubat Ankara gittim ve beklenmedik hava koşulları Covid geçirmemiz derken 1o günlük sürekli 1 aya çıktı. Bebeğim o zaman 1 yaşında idi hergün babası ile konuştu ve evde ikimizin resmî vardı özledikçe baba deyip resme gitti bizde tel ile görüntülü konuşturduk. Sürekli baba bizimle bak bizi görüyor annecim diye diye. Unutmadı ve o gündür bu gündür daha çok üstü düştü.
Küçükte olsalar küsmeyi biliyorlar.