Birkizbiroglan benm kardesimde de var böyle bı sorun .vücudunun herhangi biyerinde bı anda kabarıklık kızarıklık oluyor ve bı kaç dakika sonra kendiliğinden kayboluyordu.veya kaşisa yine aynı şekilde kabarcık oluşuyordu .doktor kurdeşen olduğunu soyledi Ama sizinki daha minik sanki sinek isirmis gibi duruyor geçmiş olsun