Birkizbiroglan https://imgyukle.com/i/RthfTU bebekliginde de çıkıyordu. Daha sonra cildi çok kuru oldu vs. Atopik cilt dediler. Yara gibi egzamalar çıkmıştı. Domatesi vermeyi bıraktığım anda yaraları geçti. kuruluğu da azaldı. Dün bir baktım kolunda çıkmış. Sonra sönüyor. Bu bacağında çıkmış mesela sabah, şuan yok sönmüş. Ama bu ne bir türlü anlamıyorum. 24 için randevu almıştım alerjiden. bunun ne olduğunu çözemiyorum bı turlu 🙆🤦🏻♀️
Deletedmom_45 Birkizbiroglan canim bu sinek isirigi kucuk sinekler var ya o bendede oluyo 1 haftadir kolumda yuzumde ayni gun sisiyo geciyo ayni 😍
Eelcinn Birkizbiroglan benim bebeğimde doğduğundan beri oluyor şuan 9 aylık. Küçükken daha çok oluyordu. Önemli değil dedi doktor . Hemen sönüp kayboluyor. Anneden geçen hormonlardan şüpheleniyorlarmış ama kanıtlanmamış henüz. Sizin sonradan mı başladı? Kaç aylıksınız ?
Zeynepalya_ve_annesi Sinek isiriyor kucuk küçük sinekler var suan heryerde onlar ısırıyor dun benim kizimdada oldu aynisj kasindi sonra g3cti
Sbas_1401 kızımda da buna benzer bi durum yaşamıştım,bu tarz lekeler vardı 5 dk sonra kayboluyordu falan endişe etmiştim ama korkulacak bir şey değil bi doktora görünün isterseniz kurdeşen olabilir.
Birkizbiroglan Sbas_1401 kurdeşen daha çok olup hemen geçmeyen birşey ama öyle değil mi? Bizimki hemen sönüyor 🤷🏻♀️ 24nu bekliyorum bakalım
uzaymom Yaa bende takipte kalayım. Oğlumdada oluyo böyle bi çıkıyo bi sönüyo. Yumurta yapıyo diye düşündüm yumurta vermedim ama onunlada alakası yokmuş. Merak ediyorum
Dimitrina_kovaceva Birkizbiroglan küçük bebeklerdeki Sinek ısırığı biz insanlara göre daha çabuk iyileşir kuzucum cunku onların ciltleri daha taze olduğu için bu durumu kolayca atlatıyor bizim cilt yaşlı yani onlara göre 😄