Alan kişi ceket kalsin diyor. Tek ceket iyi marka 120 tl ye kaptı ya vermek istemiyor çakal. Hepsini hediye ettigim şeyleride yanında eksiksiz gönderin dedim smokin takımını tam eksiksiz ve yaninda da diger ceketide gönderin dedim. Insallah hasar falan vermemistir.