Hanımlar trendyol dolapta 2 urun sattim markayı temsili seçtim kendi markasını yazamadım çünkü yoktu bende rast gele seçtim. Ilanda belirtmemize unutmuşum acikcasi kizim cok hareketli elimde telefondan bisey baktirmaz hemen alır. Satın alan kişi hicbirsey sormadan direk teklif attı aldi. Şimdide marka yüzünden iade etmek istiyormuş. Adeti kabul edersem kargo parasını benden alıyorlarmış. Acaba ne yapmam lazım itiraz ettim iadesini incel3m3ye gidecek sanırım