Aloneeee yok yok zaten bende başladım ama işte keşke diyor insan kullanmak zorunda kalmasak. Veriyorum bende dün başladım, sizin dediğiniz gibi ilerler daha da önüne geçilmez hale gelir diye de çok korkuyorum. Rabbim hepimizin evladını bağışlasın korusun inşallah sağlık şifa versin