Kızım 5 aylık, kakasında kan var diye doktora götürdüm kaka tahlili sonucu zimmaks diye bir antibiyotik be maflor damla verdi,ama antibiyotik hiç kullanmak istemiyorum. Kullanan oldu mu aynı şikayet üzerine? Daha önce 2.ay aşısından sonra bir kez ıkınarak yaptığında kan görmüştüm,nokta şeklinde. Bir daha olmamamıştı taa ki 4.aşısı ve vegaferon damla kullanana kadar.