Hellolo Nur234 mikrop kapmasında önlemek amaçlı kullansaydın keşke ben fıs fıs kullanmadım sadece batikon kullandım kuru tuttum bebeğimi yıkamadım yıka diye baskı kurdular çok ıslansaydı daha uzun sürer düşmezdi bence yıkayanda var önemli olan kuru tutmak
Alimel Nur234 11 günlüktü ama hafif iltihap vardı sormuştum ben sonra gidince yaktı gümüş nitratla şimdi 47 günlük çok şükür iyi
Bebegimm1 Nur234 doktor size gobek bagina surmeniz için ilac gibi bir sey vermedi mi onu kullanin ben onu duzenli kullandim 7gunlukken dustu hem mikrop kapmadi ilk haftada yikadim sonra biraz daha kullandim doktorun verdigi solüsyonu
Birkucukumutcuk Nur234 canim bezini göbeğine mi kapatıyorsun? Biz ilk çocukta bilemedik bezi biraz yukarıdan baglamisiz cok uzun sürmüştü düşmesi. İkincide 8. Gun dustu hemen Bezi göbeğe gelmeyecek sekilde bsglarsan daha hızlı olur.
Bsranne Nur234 Benim kızımında 15.günde düştü hatta birazcık kalmıştı ben onun da düşmesini bekledikten sonra yıkamıştım.